Ce NU trebuie ratat la DELMAG!

Chiar daca BlackFriday este deabia pe data de 29 Oct. , doar peste cateva ore,  mai multe magazine mari au dat startul deja, incepand inca din data de 22. Desigur ca totul a fost in favoarea lor, insa nu a fost prea corect din punct de vedere al altor magazine, care nu s-au grabit precum fata la maritat cu acesta sarbatoare, si respecta traditia.
DELMAG, magazinul meu preferat in materie de electroice , tindand cont de raportul dintre caltitate si pret, isi “deschide serverele” pe data de 29 si va asteapta cu super reduceri si super produse. Eu unul stiu ca am sa fac o noapte alba, bantuind pe site-ul acestora, cautand super produse la preturi de nimic. Nu uita ca intrecerea se da vineri seara, de la ora 00:00, te voi astepta la linea de start, cu mouse-ul pregatit pentru a cumpara putin mai mult decat tot ceea de ce am nevoie.
Daca tot am ajuns sa-mi impartasesc dorintele cu voi, aici am sa va prezint 2 produse de care va avertizez sa nu va atingeti! O da, nici macar sa nu va ganditi sa dati click.
 
Primul produs pe care am de gand sa-l cumpar este un Ultrabook Toshiba SatelliteU940-100.
 
Aceasta minunatie cu procesor Intel® CoreTM i3-3217U 1.80GHz, Ivy Bridge, 4GB, 500GB, Intel® HD Graphics, Microsoft Windows 8, si o groaza de multe alte lucruri, imi sta in gand de cand a fost lansat, insa bugetul meu nu si-a permis niciodata sa-l ia si el in gand.
Bateria sa are o autonomie de 6 ore, ceea ce ma va ajuta extrem de mult, avand in vedere faptul ca imi place mult sa zabovesc peste tot pe unde dau de un wifi...Cu o rezolutie de 1366 x 768 pixeli si cu un hard de 500 GB, sunt asigurat ca am spatiu de inmagazinare si pot sa vad totul mult mai clar.
Desigur ca la categoria lui, adica Laptop / Notebook , am sanse sa gasesc lucruri mult mai bune, insa eu astept de multa vreme ultrabook-ul asta, si n-am sa-l pierd de aceasta data.
 
Cel de-al doilea produs pentru care am sa infurc pe oricine cu sageata de la mouse pentru a-l obtine este, un aparat foto D-SLR Canon EOS 100D black + Obiectiv EF-S18-55 IS.
 
Aparat foto D-SLR Canon EOS 100D black + Obiectiv EF-S 18-55 IS STM - AC8576B005AA

Ne mai pomenitura asta, costa 30 de milioane, dar sunt sigur ca merita pana la ultimul ban!
Camera are o rezolutie de 18 Mpxx, distanta focala e de 18 - 55 mm, are display LCD, vizor optic, blit… ce sa mai spun… desigur ca si celelalte aparate foto din categoriaacestuia detin asa ceva, insa el pentru mine este mult mai special, nu stiu sigur de ce, insa simt asta.
In concluzie, DELMAG ne asteapta pe toti sa le distrugem serverele pe data de 29, adica vineri noapte, sincer eu am sa fac precum orice roman, la deschiderea unui magazine nou cu super oferte, am sa ma asez la coada de dimineata, si am sa lupt cu voi pana in panzele albe, pentru a cumpara ceea ce doresc.
 Delmag.ro
Aboneaza-te aici la newsletter-ul Delmag si fii primul care afla de super ofertele de Black Friday
Share on Google Plus

About Unknown

0 comentarii:

Post a Comment