Raiul Laptopurilor este la LaptopGarage



http://www.zinniaflorists.co.uk/images/funerals/IMGP1697.jpg
Batranul meu laptop a cam ajuns la capatul vietii...De acum gata cu vizionatul filmelor direct din pat, gata cu terminatul proiectelor pe masina sau in autobus, in drum spre scoala...O minunata poveste de prietenie si de intelegere reciproca, se va sfarsi. Avand in vedere faptul ca suntem impreuna de mai bine de 4 ani, vechiul meu prieten Toshib ( el este un mascul din gama Toshiba Satellite), a fost langa mine in perioada evoluarii mele ca si adolescent, iar eu acum, simt ca nu mai pot sa fac nimic pentru a-l ajuta, doar sa privesc cum intra in coma pentru cate 5 minute, cum vizionarea unui film blu-ray ii ia si ultimul suflu de viata, si cum este la un pas de a arde in flacari.

http://images02.olx.com.pk/ui/10/96/24/1384457119_566399224_2-Pictures-of--TOSHIBA-dead-laptop-in-excellent-body-condition-for-sale.png
Toate acestea mi-au confirmat ideea ca bunul meu prieten este pe duca, insa toate pregatirile pentru funerarile lui Toshib au luat sfarsit atunci cand am gasit LaptopGarage. Deoarece laptopul meu putea sa traiasca doar daca era conectat la o priza, caci bateria sa avea o autonomie de doar 10 minute, odata intrat pe site, nu am stat pe ganduri si am comandat o  baterie de laptop , desigur ca acesti oameni iti ofera orice tip de baterie. Pentru ca laptopul meu a inceput sa rageasca de un an in coace, am zis ca este absolut neaparat sa-i iau si un cooler, iar de rami sa nu mai vorbesc...Nu am mai jucat un joc de prea multa vreme...iar daca acum tot i-am "cumparat organe", am decis ca inca 2 GB de RAM nu strica.

Acum Toshib este bine mersi alaturi de mine, si ne continuam activitatea zilnica de infestare a internetului cu ideile noastre.

Devino fan-ul paginii de Facebook Laptop Garage pentru a beneficia de super oferte!
Share on Google Plus

About Unknown

1 comentarii: