Provident este aici pentru tine!

http://foto-ruta.com/wp-content/uploads/2012/06/Picture-1.png
Sunt foarte pasionata de fotografie. Imi place sa surprind momentele vietii in cele mai neasteptate imagini. Daca as putea as fotografia fiecare coltisor al naturii, fiecare frunza sau floare in parte. Sunt foarte atenta la detalii. Imi pare atat de rau ca iarna asta nu am putut sa fac poze asa cum as fi vrut,desi as fi avut multe peisaje de fotografiat. Acum, cu venirea primaverii, as putea surprinde peisaje superbe cu flori sau frunze. As putea face atat de multe fotografii in natura. 

Imi plac si oamenii, pe care ii surprind mereu in fotografiile mele, fara ca acestia sa stie. In asta sta tot farmecul lor. Imi trebuie doar o camera foto profesionala. Pretul la care am gasit o astfel de camera nu a fost deloc accesibil. Am stat putin pe ganduri, dar intr-un tarziu , am facut decizia inteleapta de a cauta si cumpara de pe internet, la un pret mult mai accesibil. Astfel , nu mi-am usurat buzunarul atat de mult. Sunt foarte multumita de alegerea facuta si vreau sa imi urmez visul de a face o cariera in arta fotografiei. O fotografie face cat o mie de cuvinte. Pentru mine, face mai mult decat atat.
 
Esti in cautarea unor imprumuturi nebancare? Cu creditele Provident poti obtine rapid banii in 48 de ore, fara garanti sau taxe ascunse!

Share on Google Plus

About Unknown

0 comentarii:

Post a Comment