Ai purtat vreodata lentile de contact?

Eu am incercat odata sa port insa nu am reusit fiindca ma  incomodau foarte mult si nu le suportam la ochi. Am vrut sa imi pun niste lentile colorate ca sa imi   schimb culoarea ochilor dar din pacate nu am reusit sa fac acest lucru. Am tot incercat sa fac tot ce imi statea in putinta dar din pacate s-a dovedit ca eu am o sensibilitate la ochi din cauza careia nu pot sa   port lentile de contact.

Chiar pusesem ochii pe niste lentile de noapte insa nu le pot incerca. As fi curios   daca chiar sunt bune sau sunt doar de forma. Nu stiu sigur cat de bune sunt si daca ar ajuta ochii sa pot   vedea si pe timp de noapte mai bine. Ma tot tenteaza sa le incerc chiar daca medicul mi-a spus sa nu le   mai folosesc fiindca imi vor afecta vederea.  

Mie imi place sa port tot felul de lucruri ciudate si as fi vrut sa imi fac ochii albastrii. Lentile de calitate   am gasit la Optiness. Cei de aici au atat lentile pentru vedere cat si lentile normale, pe care le poti folosi   mai mult de fita. Eu as incerca oricand acest gen de lentile doar asa pentru distractie, dar din pacate   ochii mei imi refuza aceasta placere. Oricum, o sa le dau unor amici carora le place sa poarte lentile de   contact, fiindca la ei am vazut asemenea chestii. Sunt destul de interesante mai ales cele colorate.
Share on Google Plus

About Jucarii

Jucarii pentru copii

0 comentarii:

Post a Comment