Necesitatea de a avea un data center

Am mare nevoie de un data center. Mi-a dat un amic un link catre un site foarte interesant care   gazduieste si servere dar pot sa imi mut la ei si data center-ul. De foarte multa vreme caut o noua firma   unde sa ma mut fiindca cei la care sunt acum si-au dublat preturile si nu imi convine acest lucru. Nu   vreau in acest moment sa arunc cu banii pe geam chiar daca afacerile merg foarte bine. Incerc sa strang   multi bani pentru a deschide si un centru al firmei unde sa imi desfasor activitatea.

M-am uitat peste link-ul primit de la amicul meu si am vazut ce preturi pentru gazduire servere dedicate au cei de acolo. Am ramas surprins ca sunt niste preturi foarte mici la appnor. O sa imi mut si eu toate   site-urile aici si o sa schimb tot domeniul de activitate. Vreau ca totul sa mearga perfect si sa fiu mereu   cu un pas in fata concurentei. Foarte multe firme s-au deschis in ultima vreme si multi incearca sa dea   lovitura in mediul online. Din pacate, foarte putini stiu cu ce se mananca chestia asta si ca nu este foarte   usor sa iti castigi increderea pentru a atrage clienti foarte mari.

Daca si tu esti interesat de o firma unde   sa iti muti serverele poti sa dai click aici pentru a vedea cele mai tari oferte. Intra si incearca cele mai   bune oferte ale celor de la appnor. Aici poti gasi cele mai tari servicii la preturi foarte mici.
Share on Google Plus

About Jucarii

Jucarii pentru copii

0 comentarii:

Post a Comment