Laptop HP 250, best choice!

Laptopul meu este pe duca! Ajutor!


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgJWqdMRVM8UYedTPVuLRtd9tKWx6olPNPo2eSEggy8tDGSRkAbiLZsqh_DawOUxKP53C2Bd8NGYLJFoCv7HFfdDQPPyM2QKOyODm6NG5ujU4D0FuL6WEqj1y9-fJw8syrIaOH5I_i4MYA/s1600/deadlaptop.png

Desi am laptopul acesta de 6 ani, inca nu mi-a trecut prin gand sa-l schimb. Avem o istorie impreuna, o poveste, am crescut impreuna, a fost langa mine pe toata perioada adolescentei, ne leaga lucruri stranse. Pentru mine Toshib, asa se numeste, este mult mai mult decat un simplu laptop, este un adevarat prieten, care-mi cunoaste majoritatea dintre secrete.

 Insa totul are un sfarsit, iar eu nu vreau sa-i mai prelungesc doar "agonia". Sa va enumar doar cateva dintre problemele lui: pixeli morti pe display, baterie moarta, cooler distrus, huruit, DVD-Rw nefunctional, carcasa deschisa...

Da, o lista lunga, poate prea lunga...Insa cu toate acestea, el inca merge inainte, functioneaza, cu greu, dar functioneaza. Asa ca am decis, este timpul sa-mi cumpar un laptop nou.

Timp de 2 saptamani am stat si am evaluat piata, cautand cea mai buna solutie, bugetul meu este unul limitat, maxim 1300 lei. Cautand pe diverse site-uri de specialitate, am gasit incadrat in acest buget, cam aceeasi gama de laptop-uri, dintre care, HP 250  , care dupa parerea mea este THE BEST CHOICE!



Imagine HP 250, 15.6Desi pretul este la limita pe majoritatea site-urilor, la laptop-urile de la Dwyn am gasit varianta perfecta, care a reusit sa ma uimeasca la prima vedere.  Pretul este cel mai mic de pe piata, iar ceea ce ofera este exact ce am nevoie.
In plus, transportul este gratuit in toata tara, livrarea se face in 24 de ore, iar asta nu e tot, aproape toate produsele beneficiaza de o reducere substantiala, nu stiu exact pentru cat timp va mai fi valabila, dar va sfatuiesc sa nu pierdeti timpul si sa comandati acum ceea ce aveti nevoie!

Share on Google Plus

About Unknown

0 comentarii:

Post a Comment