#pebarbata e destul de greu...


http://i.verylol.com/1/i_love_to_shave.jpg

 
Inca de cand eram mic copil am realizat un lucru: 'O sa am barba! Trebuie sa ma barberesc!' Insa lucrurile nu am mers exact asa cum imi doream.
Sincer sa fiu, in perioada copilariei visam sa devin adolescent. Ardeam de nerabdare sa fiu si eu mare, pe picioarele mele, sa conduc o masina, sa am o iubita, sa ma barberesc, sa plec si sa vin acasa exact cand imi doresc si sa nu-mi prea pese de nimic. Ei bine, cu anii am realizat ca nu sta chiar asa treaba...
La 10 ani asteptam varsta de 14 ani. Eu atunci creadeam ca voi fi adolescent in toata regula, deoarece atunci primesti primul buletin. S-a dovedit ca  m-am inselat amarnic... La 14 ani inca nu terminasem inca clasa a 8 a , nu iesisem la un suc sau macar cu bicicleta cu nici o fata, parinti inca nu imi dadeau voie sa merg la petreceri dupa ora 10 seara, iar barba mea era mult mai putina decat parul din cap al lui Trestariu.. Pe scurt, no big change, doar mai multe obligatii. Atunci am inceput sa astept varsta de 16 ani.
Varsta de 16 ani a fost minunata! Macar o parte din ea... 
Barba mea era acum destul de vizibila, ok , poate era mai mult o mustacioara, insa era destul de mare incat sa o tai. Desigur, nu stiam sa manevrez un aparat de ras cu lama, asa ca tatal meu mi-a explicat totul in amanunt, a fost un profesor grozav. Daca la teorie eram de nota 10, in practica treaba statea foarte nasol. Pe scurt , la primul meu barberit am fost doar un martor, deoarece tatal meu m-a barberit. 
Deabia dupa 2 luni am fost nevoit sa ma mai barberesc, insa au fost 2 luni pline de evenimente. In decursul acestora tatal meu a decedat, fapt care mi-a lasat un gol mare in suflet, si mi-a intors lumea, asa cum o stiam eu, cu susul in jos. Timpul a trecut foarte greu, dar dupa un timp, cand am fost nevoit sa ma barberesc, am realizat ca nu o mai facusem niciodata. Chiar daca a durat aproximativ 30 de minute, am reusit sa duc treaba la bun sfarsit fara sa ma tai. Atunci am realizat ca este doar inceputul unui lung drum, presarat cu multe obstacole.
Iata-ma acum, la 18 ani, cu o barba tot mai deasa de la o saptamana la cealalta, incercand sa fiu cat mai pe barba mea, asta insemnand sa am un job, de vara ce e drept, pentru a-mi acoperi macar o parte din cheltuieli. Ingrijindu-ma singur in mare parte,  incepand sa invat si pentru BAC. "Chasing my dream", adica incercand sa ajung la o facultate in UK. Si multe altele...
Toata treaba asta cu 'a fi pe barba ta' este destul de grea. Cateodata te poate seca de puteri, insa trebuie sa te motivezi singur, sa mergi mai departe cu inima in dinti, si sa nu te lasi calcat in picioare. Imi place sa ma consolez cu idea ca, odata si odata fiecare ajunge sa fie pe barba lui, iar mie doar mi-a venit randul mai repede si nu este nimic rau in asta.
În această vară, Philips lansează provocarea „Fii pe barba ta!”, prin gama de produse Click & Style, două modele de aparate de îngrijire versatile, pentru orice stil. Mai multe detalii găsiţi pe site şi pe Facebook.
Share on Google Plus

About Unknown

0 comentarii:

Post a Comment