O noua strada, Strada IT

siglaPregateste-te de reducerile Black Friday de pe Strada IT! Vino alaturi de vecini, prieteni si famile zi de zi si urmareste promotiile saptamanale!



Locuiesc in Baia Mare de 19 ani si inca nu cunosc bine strazile din oras. Hoinaresc pe internet de 8 ani si singura strada pe care o stiu pana acum din mediul online este Strada IT.

Cu totii cunoastem magazine de IT online, exista o gramada in Romania, fiecare iti ofera fel si fel de reduceri, promotii si alte lucruri care sa-ti atraga atentia. Ei bine, site-ul asta nu numai ca are orice produs pe care ti l-ai putea dori, dar le ofera si la cele mai bune preturi.

De exemplu, incerc sa-mi iau un stick usb de o buna bucata de vreme. Nu cau orice tip de stick, vreau ceva cu memorie cat mai mare dar in acelasi timp sa aiba si un look original, sa nu fie o secatura. Motto-ul dupa care ma ghidez, "cu cat mai ieftin, cu atat mai bine" deoarece orice leu are valoare pentru mine. Pe strada asta, in mai putin de 5 minute am gasit exact ceea ce cautam, un stick ieftin, cu look original si memorie destula: http://www.stradait.ro/carduri-si-medii-optice/carduri-stick-memorie/stick-usb/stick-usb-verbatim-mini-usb-20-8gb-elements-edition---earth-vb-610036.html

De cand am gasit aceasta strada, imi place tot mai mult sa ies seara la cat o plimbare, sa vad ce mai e nou. Ba  chiar mi-am chemat si prietenii cu mine, ultima oara cand am iesit pe Strada IT cu prietenii, Dan, prietenul meu cel mai bun si-a luat un nou laptop. Nu orice laptop, ci cu un Asus cu processor i7, 4 Gb Ram, toate cele... http://www.stradait.ro/laptopuri-si-tablete/laptopuri/laptop-notebook/laptop-asus-x555ld-xx138d-intel-core-i7-4510u-156-as-670922.html#prettyPhoto   La un pret care a socat toata lumea.

De atunci, eu impreuna cu toata gasca facem cate o plimbare cel putin saptamanal pe Strada IT, dam tarcoale locatarilor, intotdeauna este cate ceva care ne trage cu ochiul.

 
Share on Google Plus

About Unknown

0 comentarii:

Post a Comment