Dwyn.ro este de neegalat




Smartphone, este unul dintre device-urile pe care doresc sa-l cumpar de ceva vreme. Cred ca am inceput sa strang bani de mai bine de 2 luni, da, cam pe atunci vechiul Lumia 820 si-a dat duhul, pardon pixelul.

Zilele acestea sa cumperi un telefon nou nu pare a fi such a big deal, ei bine nu si pentru mine... Caut un telefon nou, cu niste caracteristici mai mult decat decente dar la un pret cat mai mic. Stiu, suna greu, mai ales luand in considerare ca telefoanele astea inteligente de ultima generatie ajung sa coste cat o Dacia 1310.

In Romania, atat in magazine cat si in mediul online ai la dispozitie o gama foarte variata de electronice. Care mai de care mai bun, cu un design cat mai atractiv, insa la un pret asemanator, adica prea mare.

Parintii mei fiind mai de moda veche, mi-au spus de la bun inceput sa mergem intr-un magazin si cumparam de acolo : "Acolo e sigur fiule, mergi vezi, atingi si il tot iei acasa. Pe net nimic nu e sigur." Trebuie sa recunosc ca vorbele lor m-au pus pe ganduri. Atunci mi-am dat seama ca este timpul de o schimbare, mai ales in gandirea alor mei.

Am inceput sa caut magazine online si Good Lord, in tara noastra sunt mai mult decat destule. Este foarte clar ca ofertele sunt asemanatoare, cativa lei diferenta pe ici pe colo si nimic impresionant. Sincer incepeam sa cred ca ar fi o idee buna sa astept Black Friday, ca poate gasesc si eu ceva dupa bugetul meu.


In cele din urma am gasit un site uimitor. Pe buna dreptate, am ramas profund surprins sa descopar ca la Dwyn cam orice individ are ocazia sa-si cumpere un smartphone de ultima generatie. Preturile sunt mai mult decat accesibile, iar calitatea este high class. Fiind un fan Windows Phone, am cumparat un Microsoft Lumia 530. Are tot ceea ce poti sa-ti doresti de la un telefon under budget.
Telefon Mobil Nokia Lumia 530 White
Seriozitatea celor de la Dwyn este de neegalat, telefonul mi-a fost livrat in mai putin de 24 de ore, am avut dreptul de a deschide si verifica coletul. Atat eu cat si parintii mei am fost impresionati de acest site, asa ne-am hotarat ca urmatoarea achizitie, un laptop sa il cumparam tot de la ei.

Acum ii sunt recunoscator acestui magazin online ca m-a ajutat sa le schimb conceptia parintilor mei despre cumparaturile de pe internet. Si totodata ii respect pentru profesionalismul de care dau dovada.


Cu Dwyn langa tine tehnologia iti surade. Ii recomand cu mare drag.





Share on Google Plus

About Unknown

0 comentarii:

Post a Comment