Bilete de avion in toata lumea

Ieri după ce am venit de la servici, mi-am pregătit mâncarea. Până s-a răcit, mi-am petrecut 15 minute la scară cu prietenii. Nu știu cum, dar am ajuns la o discuție destul de interesantă. Dacă ar fi să alegem două locuri de pe pâmânt, unde am merge? Au început părerile, de la NewYork la Paris, Las Vegas și Insulele Canare, ș.a.m.d. Eu am ales bilete de avion low cost spania. Am ales Barcelona deoarece acest oraș ma captivat de mic. Acu câțiva ani am fost cu părinții și soția mea în Barcelona într-o excursie. A fost superb. Am vizitat foarte multe locuri și ne-am distrat copios. Serviciile mi s-au părut cele mai bune de până acum. Am vizitat și alte orașe, cum ar fi Instambul sau Atena, însă pe departe cele mai bune serviciu le-am găsit în Barcelona. 

Apoi am stat și m-am gândit…de ce să nu merg iară în Barcelona? Am căutat pe Google bilete avion barcelona” și am găsit pe bilete avion bucuresti atena oferte foarte interesante. Am găsit bilete de avion ieftine Blue Air, adică o companie care eu o apreciez enorm de mult. Al doilea oraș pe care vreau să-l vizitez este Miami. Acest ținut exotic m-a atras prin eleganță și curățenie. Personal am văzut câteva camere live și ….nu am cuvinte. Sunt plăcut surprins de ceea ce văd acolo. Insa m-am gandit sa caut pe Google si bilete de avion ieftine romania spaniași tot pe E-Avion.ro am găsit ofete la jumătate de preț. Chiar mi-aș putea îndeplini visul. Voi ce oraș ați vrea să îl vizitați? 
Share on Google Plus

About Jucarii

Jucarii pentru copii

0 comentarii:

Post a Comment