Student cu nevoi la florarie

Sunt student si sunt plecat de acasa de trei ani de zile iar weekend-ul acesta este ziua mamei  mele. Nu am timp sa ajung deoarece am un examen programat chiar sambata si imi pare foarte rau ca nu pot fi alaturi de ea. Am decis totusi sa fac tot posibilul sa primeasca si din partea mea o mica atentie pana   ajung eu personal sa ii ofer un cadou.

Am scris pe google: viziteaza floraria online si imediat internetul mi- a pus la dispozitie o multime de site-uri ale unor firme care livreaza flori la adresa specificata. Am intrat pe Magazinuldeflori.ro si am inceput sa caut florile perfecte pentru mama mea. Vreau sa fie ceva foarte special de odata ce nu i le pot inmana personal.

Asa ca am inceput sa caut pret buchet de lalele deoarece   stiu ca ii plac foarte mult si suntem si intr-o perioada a anului in care lalelele sunt foarte rare. Sper sa se bucure sis a nu se supere ca nu am putut ajunge acasa de ziua ei. Acum tot ce mai am de facut este sa dau comanda sis a specific ziua in care vreau sa ajunga florile si adresa.

Imediat dup ace o termin aceasta treaba o sa ma pun pe cautat si un cadou adevarat deoarece nu vreau sa ramana doar cu atat din partea mea. Cred ca o sa ii cumpar un serviciu de cafea deoarece stiu ca se plangea ca a spart cateva cesti din   celelalte seturi pe care le avea si vreau ca acesta sa ii fie folositor.
Share on Google Plus

About Jucarii

Jucarii pentru copii

0 comentarii:

Post a Comment