Obiecte pentru dezvoltare

Am o ferma de crescut animale, mai exact cresc vaci si am un numar total de 100 de capete de care trebuie sa ma asigur tot timpul ca nu le lipseste nimic si sunt in siguranta deoarece statul este cu ochii pe mine tot timpul. Luna aceasta am decis sa largesc domeniul firmei si sa extind suprafata in care vacile sa se relaxeze. Asa ca a trebuit ca construiesc inca o bucata de gard pentru a ma asigura ca nu o sa pierd vre-un exemplar. 

Am dat comanda pe internet de pe un site de unde mai cumparasem in trecut lambriuri pvc pentru grajduri de plasa sudata pentru amenajarea gardului. Aceasta plasa nu trebuie decat amplasata pe niste stalpi metalici infipti in pamant si atat. Pentru a sporii securitatea firmei mele am decis ca acest gard trebuie alimentat cu electricitate ca atunci cand cineva incearca s ail sara sa fie respins. Totodata este bun si impotriva animalelor care incearca sa evadeze si sa fuga de la ferma. 

Am cumparat cabluri electrice de la un magazine cu acest specific si am chemat un inginer electric pentru a ma ajuta sa montez correct aceasta instalatie. Acum sunt un fermier mult mai fericit la gandul ca animalele mele sunt in siguranta si nu mai stau cu frica unei amenzi de la stat pentru ca nu indeplinesc normele cerute de lege. Imi pot vedea linistit de afacere si in scurt timp ma gandesc sa mai cumpar cateva capete de animale. Cine stie poate cu timpul o sa ma reprofilez pe capre.
Share on Google Plus

About Jucarii

Jucarii pentru copii

0 comentarii:

Post a Comment