Recomand aparat dental de la Clinica Stomatologica Dental Praxis


(Image copyright: Dental Praxis)

Niciodata nu am fost un mare fan al mersului la dentist. Sincer, inca de cand eram mic copil, doar gandul ca trebuie sa merg din nou la domnul imbracat in alb, care desi imi va da o bomboana, ma va face sa plang si sa sufar, ma speria de moarte. De cele mai multe ori parintii mei trebuiau sa ma duca ori cu forta, ori sa-mi cumpere o jucarie, insa acestea sunt aspecte neimportante. Atunci eram prea mic pentru a realiza nevoia mersului la dentist, e drept ca si acum mai sar peste o vizita , dar sunt constient ca doar eu am de pierdut.

In toti acesti ani am mers la multi dentisti, ii schimbam destul de des deoarece nu simteam ca exista acea conexiune intre noi, pur si simplu nu ma simteam in siguranta in preajma lor. Ce sa mai vorbesc despre amabilitate si profesionalism, cred ca aceste doua cuvinte nu au fost cunoscute niciodata de catre vocabularul lor.

Imi amintesc cum odata, la indemnul unui prieten am mers la medicul sau dentist. Foarte proasta alegere. Cabinetul marelui maestru dentar, care cred ca era de aceeasi varsta cu Godzilla, se afla la parterul unui bloc din suburbie, si era cea mai mica garsoniera pe care am vazut-o vreodata. Un hol, o camera , o baie si o bucatarie minuscula. In camera in care-si desfasura activitatea medicul, era atat de mic spatiul incat pacientul intra primul, se aseza pe scaun, ca medicul sa aiba loc si el in camera. Oricum, odata ce am vazut si aparatura super sofisticata pe care o detinea, am gasit repede o scuze pentru a iesi cat mai repede din incapere.

(Image copyright: Dental Praxis)
De atunci aveam un gust amar de cate ori ma gandeam la dentist. Toate acestea pana am descoperit  acest minunat cabinet stomatologic de la 'Clinica Stomatologica Dental Praxis'.

Mama natura nu mi-a lasat un zambet atat de fermecator precum cel al lui Brad Pitt, insa sunt convins ca un aparat dentar de la DENTAL PRAXIS imi va remedia problema in scurt timp. Dupa cum o spun chiar ei, Dental Praxis are la baza 'o mare familie, la originile careia se afla pasiunea pentru odontoiatrie', si chiar asa este, de indata ce am intrat in acel cabinet, amabilitatea, profesionalismul si respectul au fost la ele acasa.

Dupa experientele pe care le-am avut cu fostii mei medici dentisti, nu credeam ca voi mai putea vreodata sa am incredere intr-un alt dentist, insa cei de la Dental Praxis mi-au demonstrat contrariul. Acum abia astept vizita la dentist, si chiar recunosc ca ma duc cu mare drag.

ATENTIE! Nu ma astept sa credeti nici macar un cuvant din ceea ce am spus! Mergeti chiar voi si incercati pentru a va convinge!
Share on Google Plus

About Unknown

0 comentarii:

Post a Comment