Sunt un mare fan al cititului

 Chiar daca nu am foarte mult timp liber incerc de multe ori, mai ales in  weekend sa imi fac cateva ore libere special pentru citit. Cititul este una din pasiunile mele preferate si incerc sa ma relaxez citind carti bune. Am o mare pasiune pentru cartile lui dostoievski.

Este un scriitor   desavarsit care reuseste sa scoata mereu niste carti de nota 10. Pot sa spun doar jos palaria pentru acest   artist ale carui ganduri curg prin cerneala stiloului pe foaie si ne ajung la inimi tuturor celor care ii citim   operele. Am intrat pe internet sa ii cumpar fiului meu o carte de la editura trei. Imi place sa comand   produse de pe site-urile online fiindca economisesc foarte mult timp daca dau direct comanda din fata   calculatorului.   Mi-a recomandat cineva un autor foarte bun despre care am auzit multe lucruri bune insa nu am avut   pana acum ocazia sa ii citesc operele.

Este vorba despre paulo coelho. Am inteles ca acesta scrie foarte   frumos si operele sale sunt recunoscute in toata lumea. Sper sa am timp ca sa pot citi o carte de-a sa in   urmatoarea perioada. Am mai cautat autori de perspectiva si am acasa o camera speciala pe care am   transformat-o in biblioteca. Nu am foarte mult timp sa stau de toate cartiile insa acela este locul unde   ma relaxez oricand si mai ales atunci cand urmeaza sa iau decizii importante imi pot limpezi gandurile la   o partida de citit. Este un sport foarte greu de practicat de unii in ultima vreme.
Share on Google Plus

About Jucarii

Jucarii pentru copii

0 comentarii:

Post a Comment